מגיע לך שירות אישי, מקצועי וזמין

בר-עוז המרכז לביטוח מציב את השירות ללקוחות שלה בראש סולם העדיפויות.

בר-עוז המרכז לביטוח מבטיח לך מענה יעיל ומהיר בכל נושא שקשור לביטוח לבית המשותף, ביטוח דירה, ביטוח משכנתא וגם ביטוח נסיעות לחו"ל. ניתן לפנות אלינו באמצעות טלפון, פקס ומייל.

לאמנת שירות הלקוחות של בר-עוז

במקרה של תביעה

אם נגרם לכם נזק או תובעים מכם פיצוי על נזק המכוסה בביטוח שרכשתם, זה הזמן לתבוע את חברת הביטוח. חשוב מאוד שתפעלו על פי הכללים הבאים כדי להבטיח שהתביעה תטופל ביעילות ובמהירות:

  • דווחו באופן מיידי על האירוע לבר-עוז המרכז לביטוח.

  • מסרו את כל פרטי המקרה והשתדלו להשלים פרטים חסרים על פי הנדרש.

  • הציגו את כל המסמכים ופרטי המעורבים באירוע.

  • קבלו הדרכה וליווי אישי מהמקצוענים של בר-עוז המרכז לביטוח לגבי הטפסים שעליכם להגיש.

בבר-עוז המרכז לביטוח יפעלו עבורכם בכל מצב של תביעות ביטוח, בדרך הקצרה ביותר, כך שתוכלו לקבל את הפיצוי הכספי או ההגנה המשפטית המגיעים לכם במהירות האפשרית, על פי תנאי הפוליסה. הצוות המקצועי של בר-עוז המרכז לביטוח יבצע את הפעולות הבאות כדי שברגע האמת, הביטוח שלכם יעבוד בשבילכם:

  • שליחת שמאי להערכת הנזק

  • מעקב אחר הטיפול בתביעה בחברת הביטוח עד לתשלום הפיצוי, על פי תנאי הפוליסה

  • עדכון פוליסת הביטוח על מנת להשיב את היקף הכיסוי לאחר התביעה.

נוהל הגשת תביעה

נזקי צנרת ברכוש משותף במקרה של נזקי צנרת של הרכוש המשותף (פוליסת מבנה בית משותף) קיימים שני ערוצים:

שרברב פרטי: נא לפנות למשרדנו  03-5020100

שרברב הסדר: שרברב מטעם חברת ההסדר לפנות למספר טלפון שמופיע על גבי הפוליסה.

לנוחיותכם להלן שעות פעילות מוקדי צנרת בחברות ביטוח:

  • כלל ביטוח -*6564 – א'-ה' 08:00 – 15:00
  • מגדל – 03-5688523 – א'-ה' 07:00 – 20:00 , ימי ו' 07:00 – 15:00
  • איילון –  073-2076066 – זמינים 24/7 . פעילות רגילה 07:00 – 21:00 , פעילות מוקד לילה 07:00 – 13:00
  • מנורה – *2000 – א'-ה' 08:00 – 16:00, ימי שישי לפניות מסוימות של פתיחת תביעה 08:00 – 12:00
  • הפניקס – *5070 –  זמינים 24/7 . פעילות רגילה 07:00 – 21:00 , פעילות מוקד לילה 07:00 – 13:00
  • שירביט – *2736 –  זמינים 24/7 . פעילות רגילה 08:00 – 21:00 , פעילות מוקד לילה 08:00 – 13:00
  • הכשרה – *3453 – א'-ה' 08:00 – 18:00 , מוקד חירום מ-18:00 עד 08:00 למחרת. מיום ה' 18:00 כולל שישי שבת עד יום א' 08:00 מוקד חירום

תביעת דירה בביטוח משכנתא במקרה של נזקי צנרת נא לפנות לחברת האינסטלציה "פרויקטיב איכות בע״מ" בטלפון 03-9535611, המוקד נותן מענה אנושי 24 שעות ביממה. במקרה של נזק אחר נא לפנות למשרדנו.

תביעות דירה מבנה ותכולה בביטוח שאינו למשכנתא במקרה של נזקי צנרת נא לפנות לחברת האינסטלציה "פרויקטיב איכות בע״מ" בטלפון 03-9535660, המוקד נותן מענה אנושי 24 שעות ביממה. במקרה של נזק אחר נא לפנות למשרדנו.

בכל מקרה אחר אנא פנו למשרדנו ואנו ננחה אתכם: 03-5020100.


    בקש הצעת ביטוח

    על מנת שנוכל לתת לך את ההצעה הטובה והמתאימה ביותר עבורך אנא מלאי את הפרטים הבאים: